SUDBONOSNI DUGMIĆI

Imam jednu staklenu činiju koja je dugo stajala bez namene, smetala gde god da je postavim i skupljala prašinu. Kako su se vremenom perle i perlice (sa kojima još nisam odlučila šta da radim i u šta da ih pretvorim) gomilale, počela sam da ih, u strahu da se ne zagube, odlažem u tu činiju. Tako je činija dobila namenu, a moj radni prostor interesantnu dekoraciju.
Povremeno proverim šta zanimljivo ima u toj činiji i u poslednjem gledanju našla sam nekoliko cvetnih dugmića koje sam još odavno napravila i oslikala. Trebala su da posluže kao detalj na džemperu koji mi je mama plela, ali se ona u nekom momentu predomislila i odustala od verzije na kopčanje.
I tako sam sela i gledala u te cvetiće pokušavajući da im nađem novu funkciju. Pomislila sam da bi bilo divno da ih nekako povežem u ogrlicu ili nešto slično, ali nikako nisam mogla da smislim na koji način da ih spojim. Ponekad mi inspiracija otkaže poslušnost i jednostavno blokira. U tim trenucima obično odem da radim nešto drugo - odgledam neki film, igram se sa mojom macom ili, recimo, čitam. Ali, ovog puta cvetići mi nisu dali mira i krenuh u interent potragu za inspiracijom. Kada sam već htela da pogasim sve prozore, jer nisam bila zadovoljna onim što sam videla, sasvim slučajno nabasam na veoma zanimljiv blog. 
Regina Lord iz Preskota u Arizoni koja piše blog Creative Kismet je još pre neku godinu pokazala svetu način kako ona povezuje dugmiće u divne kreacije. I da situacija bude još čudnija i ona je radila sa cvetnim dugmićima. Sudbina (Kismet) nema šta. :)
Zahvaljujući njenom fenomenalnom rešenju za spajanje dugmića postala sam ponosna vlasnica divne cvetne narukvice koju sam nazvala "Blossom". Modni stručnjaci kažu da će ove godine veliki hit biti cvetni nakit. Pa, eto, neka i ja jednom budem u trendu. :)

2 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".