MULTIPRAKTIK

Ako ste ranoranilac (ili noćna ptica) verovatno ste primetili da su jutra (noći) postala prilično hladnjikava i nisu više tako prijatna za šetanje u majici na bratele. Zato se svakog jutra (večeri) ogrnem prozračnom ešarpom, da me malo zaštiti. I onda se nađem u problemu, jer mi ešarpa stalno klizi sa ramena, pa je popravljam svaki tren. Kako uvek nosim ogromne torbe, popravka ešarpe je prilično zahtevan poduhvat, naročito u prepunom autobusu. Skloni torbu, smisli gde (u onoj gužvi) da je smestiš dok popraviš ešarpu, namesti ešarpu, vrati torbu na rame... I taman kada sve to uradim, ešarpa opet ode u nekom svom pravcu. Da ne bih jedan dan poludela od muke rešila sam da nađem rešenje. 
Volim kada predmeti koje izradim budu multipraktični, da imaju više funkcija i primena, pa sam i rešenju ovog problema pristupila na taj način. Izradila sam šnalu kojom mogu da pričvrstim ešarpu, ali i da je koristim kao ukras u kosi. Kada mi ešarpa više nije potrebna, samo je zguram u onu moju veliku torbu, a šnalom pokupim kosu u punđu ili je jednostavno okačim o remen torbe i time joj dam drugačiji izgled. Multifunkcionalno, nema šta. :)


2 коментара :

Marija Narandzic said...

Divne su i apsolutno multi funkcionalne!

Anya Artesania said...

Hvala Marija! Drago mi je da ti se dopadaju. :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".