ODAKLE DOLAZI INSPIRACIJA

Inspiracija je totalno nepredvidiv element... Može da teče kao reka, da presuši kao pustinja ili da iskoči na nejneobičnijim mestima... Kada sam u obližnjoj prodavnici ugledala kutijicu sa šarenim bombonama, ne samo da sam se na trenutak vratila u detinjstvo, već se moj um automatski prebacio u režim za dizajniranje. Kamene bombone “Roky”... Obožavala sam ih kao klinka. Naravno da su tri kutijice završile u mojoj korpi. :) Ovih (možda i preterano) slatkih bombonica u obliku kamenčića mnogi se verovatno ni ne sećaju ili i ne znaju za njihovo postojanje, ali kod mene su izazvale pravi uragan inspiracije usled čega je nastala ogrlica nazvana po njima. I tu nije kraj, jer ove bombonice (još nisam sve pojela) i dalje drže moj um u režimu za dizajniranje, pa s nestrpljenjem očekujem da vidim u kom pravcu će taj nepredvidivi element nazvan inspiracija ponovo da me odvede.

4 коментара :

Drangulije said...

Nemoj tako :)
Pa evo ja znam za te bombonice :D
I uhhhh, sto ih nisam volela :) Nisu mi bile preterano ukusne, em tvrde... em mnogo ljute.

Ali da i one mogu da inspirisu jasno mi je :)
Zamisli da napravis jednu ogrlicu ili mozda jos bolje... mindjuse, kao prave bombonice :) Original falsikata :) sto se kaze ;)

Anya Artesania said...

Volela sam "Rocky" bombonice baš zbog te blesave kombinacije preterane slatkoće i mentolaste ljutine. :)
Tvoj predlog je zanimljiv i već mi se nešto slično motalo po glavi. Još samo da nekako produžim dan na 72 sata, pa ću verovatno stići to i da uradim. :D

Anonymous said...

Inspiracija može da bude sve - ptica, travka, grana, list koji pada, čovek, reka, šuma, staza... i ne samo za tvoje predivne ruko-umotvorine, već i za sve ostalo.Bitno je da u nama radi taj crv koji će osetiti inspiraciju kao podsticaj da napravi ogrlicu, napiuše tekst, naslika sliku....pa i tkanje i pletenje, friziranje i kuvanje su umetnost, zar ne? Iskreno,divim se tvojoj inventivnosti i načinu na koji sumornu nam svakodnevicu pretvaraš u umetnost.

Anya Artesania said...

U svoje radove jednostavno unosim taj neki jedinstveni osećaj koji budi svet oko mene, svaki predmet, zvuk, miris... I veoma mi je drago što Vam se to što i kako radim dopada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".