Copyrights @ STUDIO ARTESANIA 2017. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

15.11.12

12 komentara:

Negoslava Stanojevic said...

Uz ovako argumentovane argumente, hehe, nije pleonazam nego mala šala,sasvim mi je jasno kolika je prednost u darivanju originala iz vaših radionica - e daruješ nešto samo toj osobi namenjeno, e podržavaš stvaraoce. Em, još milion lepih stvari činiš. Hvala ti.

Anya Artesania said...

Hvala tebi Negoslava na podršci. Nadam se da će i drugi shvatiti vrednost ručnih radova i početi više da cene ljude koji ih stvaraju.

Drangulije said...

Odlicna prezentacija :)
Veliko BRAVO od mene...


:) ovo mora da se deli dalje :)

Milica ♥ said...

U potpunosti se slažem sa svakom reči koju si napisala.I mislim da je potrebno da kreativci na ovakav način daju do znanja koliko ustvari truda, vremena, ljubavi i svega ostalog ulože u samo jedan izrađen predmet.

Marija Narandzic said...

Jao divno! Valjda ce ovako nesto osvestiti ljude :) Hvala sto si dozvolila da deo mog rada bude medju radovima tako mastovitih i kreativnih ljudi :)

Anya Artesania said...

@ Drangulije: Hvala! Slobodno deli, jer što više ljudi pročita, možda će ih i više shvatiti ono što radimo i početi da cene ručne radove i njihove tvorce. U zemlji Srbiji su mnogi navikli da vide bake, mame i tetke kako sa lakoćom pletu, vezu, heklaju... i onda veruju da je to što rade bezvredno, jednostavno i lako. Istina je potpuno drugačija. Za izradu ručnih radova treba mnogo ljubavi, truda, rada, vremena i talenta i zbog toga i treba da budu cenjeni.
@ Milica: Osim što naš rad nije cenjen (a nadam se da će ovaj tekst pomoći da se to bar malo promeni), problem je i to što se mi kretivci međusobno više glođemo, nego da se (poput svetskih umetnika) međusobno podržavamo. Svi su nekako bazirani na vlastitu promociju, umesto da rade na edukaciji ljudi oko nas i promovisanju ručnog rada kao vrednog i jedinstevnog. Upravo zato sam i odlučila da predstavim radove drugih kreativki (od kojih mnoge i ne poznajem), a koje me svojim rukotvorinama ostavljaju bez daha.
@ Marija: Nadam se i ja da će ovo pomoći da se ljudi osveste, kao i da će uticati na kreativce da se pokrenu i udruže snage u promociji vrednosti onoga što rade. Jedan od tvojih radova sam odabrala jer mi se veoma dopada i jer smatram da treba i drugi da ga vide. :)

tina said...

odličan post,svaka čast!

Anya Artesania said...

Hvala Tina!

Katarina Milic said...

Predivan tekst,draga koleginice!Zadovoljstvo je biti u ovakvom drustvu!Hvala veliko ,od srca! <3

mima said...

Odlican je ovaj post, skoro sam razmisljal da napravim neki na temu "zasto je bolje kupovati handmade" ali ovaj je mnogo bolji od moje ideje :)
Super je blog,bas mi se svidja!

Snežana Maricic said...

Bravo za ovaj post!
Bravo za kreativnost, to se i očekuje od kreativaca :)
Želim ti sve najbolje i želim i tebi i svima nama da što više ljudi shvati apel i posluša ga!

Anya Artesania said...

@ Katarina: Zadovoljstvo je moje, jer mi se tvoji radovi mnogo dopadaju. Drago mi je da ti se tekst dopada.
@ Mima i Snežana: Hvala obema na komplimentima. Tokom pisanja teksta sam nastojala da budem kratka (koliko je to bilo moguće), precizna i objektivna. Sudeći po reakcijama i čitanosti teksta uspela sam ako ni u čemu drugom, ono bar da pokrenem ljude i nateram ih na razmišljanje, zbog čega mi je neizmerno drago.