VREME ZA OPUŠTANJE

Ni jedan dan ne počinjem bez šoljice kafe. Kao i mnogi uostalom. Obično pijem vreo Nes sa malo mleka i mnogo šećera. Ne volim hladan Nes i uvek muku mučim sa konobarima u nastojanju da im objasnim da neću ni hladnu ni mlaku kafu, već vrelu.
Volim da pijem i čaj. Uživam u njemu u svako doba godine, čak i leti. Jedan moj prijatelj Španac koji je dugo godina živeo na ovim prostorima se čudom čudio jer je na prostorima bivše Juge uobičajeno da se čaj pije samo kada si bolestan. Uvek se šalio da mora da sam pala sa Marsa jer pijem čaj i onda kada sam zdrava kao dren. Možda je u pravu i možda sam zaista pala s Marsa, ali eto – volim da se opuštam ispijajući čaj. :)
Pre nekoliko meseci nabavila sam jednu predivnu staklenu šoljicu. Nije imala tanjirić, a meni je to, ne umem da objasnim zašto, nekako smetalo. Nisam ljubitelj šolja sa tanjirićima; više volim one velike što liče na činije. Ali ova šoljica mi je nekako bila nepotpuna bez tog detalja., pa sam rešila da ga napravim od polimerne gline. Nekoliko sati rada se isplatilo - tanjirić je bio ponosa vredan. Međutim, opet mi je tu nešto nedostajalo. Staklena šoljica i tanjirić od polimerne gline se, po nekim mojim viđenjima estetike, nikako nisu uklapali. Zato sam se vratila za radni sto i obložila šolju glinom.
Meni se mnogo dopada, a probno ispijanje čaja iz nje (kako bih proverila kako se ovaj spoj stakla i gline ponaša tokom dolivanja vruće tečnosti i pranja) je bilo pravo uživanje, pa sam odlučila da je zadržim. Uživanje je iz nje piti i prvu jutarnju kafu, onaj moj omiljeni vreo Nes sa malo mleka i mnogo šećera.

3 komentara:

Dada Poklon Torte said...

fenomenalno izgleda...damski prefinjeno...za uzivanje zaista...
na prvi pogled cini se da je od nekog metala...kao one starinske staklene solje sa metalnim drzacem i tacnicom...

Snežana Maricic said...

Savršeno si ovo uradila, izgleda fenomenalno.
N27 tiisiiekada sam i ja pila čaj samo kad sam bolesna, no sada ga sve češće pijem i kad nisam.

Anya Artesania said...

@ Dada i Snežana: Hvala drage moje. Drago mi je da vam se moja šoljica dopada.

 

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL
U ovom tutorijalu naučićete kako da samostalno napravite šolju i tanjirić od polimerne gline. Ovaj tutorijal obuhvata veoma detaljan tekstualni opis svakog pojedinačnog koraka sa 57 fotografija i pet šablona za precizno isecanje gline. Takođe, tu su i brojni saveti i trikovi koji će vam olakšati rad. Tutorijal podjednako mogu koristiti početnici i iskusniji kreativci i umetnici. Ono što ovaj projekat čini interesantnim jeste da koliko god šolja i tanjirića napravite, svaka od tih kreacija će biti jedinstvena i potpuno drugačija.

POLYMER CLAY TUTORIAL

POLYMER CLAY TUTORIAL
This tutorial will teach you how to make the cup decoration and saucer from polymer clay. This tutorial includes a very detailed textual description of each step, with 57 images and 5 templates for precise clay cutting. Also, there are many tips and tricks that will help you during your work. This tutorial is equally suitable for beginners, as well as for experienced creative people and artists. What makes this project interesting is that, no matter how many cups and saucers you make, each of these creations will be unique and completely different.

ABOUT ME

ABOUT ME
I'm Andrijana Anya Katavic, the face behind Studio Artesania. I'm a journalist by profession, chemist and historian by education and a self-taught applied artist by my own choice (read, for love of art). I have a long-standing career as journalist/editor, and I also write a blog, photograph, design and manufacture usable objects, and hold workshops to teach others how to work with polymer clay and other art materials... Since childhood I've dealt with the various forms of art, I have a lot of experience with pottery and painting, but in recent years I'm mostly focused on polymer clay.