PUT U OZ

Ne brinite, nigde ne putujem, mada bih volela da malo promenim i rutinu i sredinu. Pri pogledu na moju novu činijicu poželim da spakujem kofere i odem negde daleko. Možda baš u Oz da se malo družim sa Lavom, Strašilom i Limenkom. :)
Znam, znam, tamo vodi put od žute cigle, ali dozvolila sam sebi umetničku slobodu, pa sam svoj put u Oz malo zaplavila. Ne dajte se zavarati, ovo plavo što vidite su samo barice zaostale posle kiše. Znate one po kojima smo kao klinci, nakon letnjih pljuskova, sa velikom radošću skakutali bosi...
Uf, definitivno moram malo da promenim sredinu i rutinu, jer moja mašta preterano radi. A, do tog mog željenog putovanja, odoh nazad za radni sto da mojoj “pobesneloj” mašti još malo pustim na volju.   

5 коментара :

Drangulije said...

Samo ovako nastavi :)

Marija Narandzic said...

Prelepo je :) kao sto sam ti i na fejsu napisala mislim da treba da nastavis u tom pravcu.

puno pozdrava
Afrodita

Anya Artesania said...

Kao što napisah u tekstu, mašta mi načisto "pobesnela", pa sam prilično vredna. Radim na novom projektu, ali neću još da vam otkrivam o čemu je reč. :)

Snežana Maricic said...

Savršeno, originalno, posebno...bravo!

Anya Artesania said...

Hvala draga!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".