TERRA NOVA

Nakon što je videla neke od upotrebnih predmeta koje sam izradila moja prijateljica i koleginica po polimernoj glini Daniela mi ne da mira. Kad god se čujemo ili vidimo govori mi kako bih trebala više da se posvetim izradi upotrebnih predmeta, a da to nije nakit. Da bi mi dala vetar u leđa zamolila me je da napravim jednu činiju koju bi poklonila porodičnoj prijateljici.
 Dobila sam maksimalnu umetničku slobodu da činijicu kreiram po vlastitoj želji, na čemu sam joj neizmerno zahvalna jer sam od onih koji izbegavaju da rade po narudžbinama (možda jednom budem pisala i o tome). Jedini zahtev koji je imala odnosio se na boje - činija je morala da sadržava smeđu i svetlo plavu (što meni uopšte nije teško palo, jer mi je ta kombinacija jedna od omiljenih) kako bi se uklopila u enterijer teta Gocinog dnevnog boravka. Sve ostalo je bilo prepušteno mojoj mašti i rukama. Po završetku činijica mi je, onako stojeći usamljena na mom radnom stolu, izgledala kao neka mala neotkrivena planeta sa sve oceanima, jezerima, planinama i pustinjama, gradovima i selima, pa sam je nazvala “Terra Nova” (Nova zemlja). Priznajem, prezadovoljna sam izgledom činijice i presrećna što sam, sudeći po Daninoj i teta Gocinoj reakciji, uspela da opravdam ukazano mi poverenje. 

7 коментара :

Drangulije said...

Da, da... i treba da radiš ovako nešto, kao što sam ti i ja rekla... Jer zaista imaš talenta i mašte za ovako nešto (nije da ti ona manjka kod izrade nakita, nemoj to da misliš, nego prosto, ovde se više oseti tvoja sloboda- bar ja tako doživljavam ove upotrebne stvari). Predivne su ti i one slike koje si donirala za Azil Alex.

Inače, ovo s čim radiš je glina ili glinamol? :)

LivesArt said...

Prekrasni radovi, maštovito i izuzetno!

Anya Artesania said...

@ LivesArt: Zahvaljujem na komplimentu.
@ Drangulije: Radim isključivo sa polimernom glinom. Istina, ponekad koristim i pravu glinu, ali retko, jer za njeno pečenje moram baš mnogo da se iscimam. Glinamol uopšte ne koristim. I ne brini, razumela sam šta si htela da kažeš. Pri izradi dekorativnih predmeta mogu mašti i rukama maksimalno da pustim na volju, pa se to verovatno i oseti, tj. vidi. Inače, otrkiću ti jednu tajnu - izradila sam još nekoliko dekorativnih predmeta, ali ćeš na njihove fotografije morati malo da sačekaš (šklopocija od mog fotoaparata me opet bojkotuje).

Snežana Maricic said...

Bravo!
Činijica je savršena.
Zaista treba na napraviš još neku.

Anya Artesania said...

Hvala Snežo. Več sam napravila nekoliko činijica, samo još da ih fotografišem. Nešto me fotoaparat (opet) zeza.

Drangulije said...

Bila sam sigurna da nije polimerna glina... Deluje totalno drugacije, od onog sto uradis kao nakit i ovo sada...
Zanimljivo... :)

Anya Artesania said...

Jeste, jeste - polimerna glina je definitivno, iako mi malo ko veruje. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".