VESNICI PROLEĆA

Opšte je poznato da ne podnosim hladnoću i da sneg ne volim da vidim ni na razglednici. Vremenom sam se pomirila sa sudbinom da živim u kraju gde su sneg i hladnoća neminovnost i prihvatila ih kao nužno zlo koje moram da istrpim dok se u krošnjama drveća u obližnjem parku ne ugnezde moji dragi vesnici proleća – ptičice. 
Na sreću (ili na žalost, zavisi kako se uzme) ova zima teško se može nazvati zimom. Sunce se skoro svakodnevno bar na kratko probije kroz oblake, temperature su često iznenađujuće visoke za ovo doba godine, snega nema ni na razglednicama i da nije vetra koji ledi kosti pomislila bih da je početak proleća. A, proleće mi je uvek veoma inspirativno, pa sam tako, sasvim neplanirano, zahvaljujući poremećaju prouzrokovanim globalnim zagrevanjem (ajd, neka je neka korist i od toga) 2013. godinu započela radno.
Ptičice i njihov cvrkut pod prozorom su me uvek asocirali na proleće, pa nije ni čudo što sam u sred zime (ovako blesave kakva je) izradila seriju broševa koju sam nazvala “Birdie” i od kojih su tri već odlepršala iz mog studija. Jedan na žalost nisam stigla da fotografišem, jer je osoba koja ga je kupila bila nestrpljiva da ga okači na rever novog kaputa. Kako izgledaju ostale ptičice vidite na fotografijama.
I... nemojte se iznenaditi ako ovo moje malo “jato” dobije još nekog člana. Jer, ako ova zima nastavi da bude sličnija proleću verovatno ću uskoro napraviti još neki broš u obliku ptičice.

6 komentara:

Drangulije said...

Vidi se da ti inspiracije ne manjka :)
Lepe su ti i neobične ptičice! Jedva čekam i ostale da vidim, koje će tek da nastanu.

PS. a da zamosliš osobu koja je bila toliko nestrpljiva da ti pošalje neku fotografiju, čisto za arhivu? :)

Snežana Maricic said...

Preslatke su ptičice, pomažu da zima brže prolazi i da nam brzo stigne proleće.
P.S. Volela bih da nam olakšaš komentarisanje i izbaciš slovnu proveru :)

Anya Artesania said...

Hvala drage moje, drago mi je da vam se dopadaju.
P.S. Biljo, fotkica za arhivu treba da mi stigne uskoro.
P.P.S. Snežana, rado bih uklonila slovnu proveru, ali ne znam kako. Ali, obećavam, pokušaću da to što pre rešim.

Anya Artesania said...

Snežana, čačkala sam po podešavanjima i mislim da sam konačno uspela da uklonim slovnu proveru. Nadam se da će od sada svima biti lakše da komentarišu. Hvala ti što si mi skrenula pažnju na ovaj problem.

Printingtextil Natasha said...

Ovo bas super izgleda

Anya Artesania said...

Hvala Natasha! :)

 

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL
U ovom tutorijalu naučićete kako da samostalno napravite šolju i tanjirić od polimerne gline. Ovaj tutorijal obuhvata veoma detaljan tekstualni opis svakog pojedinačnog koraka sa 57 fotografija i pet šablona za precizno isecanje gline. Takođe, tu su i brojni saveti i trikovi koji će vam olakšati rad. Tutorijal podjednako mogu koristiti početnici i iskusniji kreativci i umetnici. Ono što ovaj projekat čini interesantnim jeste da koliko god šolja i tanjirića napravite, svaka od tih kreacija će biti jedinstvena i potpuno drugačija.

POLYMER CLAY TUTORIAL

POLYMER CLAY TUTORIAL
This tutorial will teach you how to make the cup decoration and saucer from polymer clay. This tutorial includes a very detailed textual description of each step, with 57 images and 5 templates for precise clay cutting. Also, there are many tips and tricks that will help you during your work. This tutorial is equally suitable for beginners, as well as for experienced creative people and artists. What makes this project interesting is that, no matter how many cups and saucers you make, each of these creations will be unique and completely different.

ABOUT ME

ABOUT ME
I'm Andrijana Anya Katavic, the face behind Studio Artesania. I'm a journalist by profession, chemist and historian by education and a self-taught applied artist by my own choice (read, for love of art). I have a long-standing career as journalist/editor, and I also write a blog, photograph, design and manufacture usable objects, and hold workshops to teach others how to work with polymer clay and other art materials... Since childhood I've dealt with the various forms of art, I have a lot of experience with pottery and painting, but in recent years I'm mostly focused on polymer clay.