PISMO JEDNOG RANJENIKA :-)

Dragi moji,
zbog teških povreda (preciznije, opekotina po nogama i rukama) koje sam zadobila tokom gašenja požara, koji je zbog loših instalacija izbio u kuhinji stana u kom živim, neko vreme neću biti u mogućnosti da održavam radionice, kao i da ispoštujem rokove i obaveze prema kupcima.

Ne brinite, osećam se dobro. Lekari su mi naredili strogo mirovanje, a kao poslušan pacijent redovno idem i na previjanje. Iako su rane prilično duboke i ozbiljne, nadam se da ću brzo da se oporavim, a onda nastavljamo sa slanjem pošiljki, učenjem i kreativnim druženjima.
Hvala vam na razumevanju. Svima koji su na FB već saznali šta mi se dogodilo, zahvaljujem na pomoći, podršci, savetima i željama za brzo ozdravljenje. 
Budite mi kreativni, dobri, veseli i zdravi.
Ljubac!
 

P. S.  Na fotografijama koje imaju za cilj da malo uvesele ovaj post vidite davno urađenu ogrlicu "Deciduous", a koja se nalazi u mojoj privatnoj kolekciji.

2 коментара :

Drangulije said...

Drži se Aya!!!!
Inače, malo mi je žao što ne mogu da vidim ogrlicu u celosti...
Nadam se da ćeš je fotkati i tako :)

Snežana Maricic said...

Znam šta ti se dogodilo i veoma mi je žao.
Mogu ti samo poželeti brz oporavak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".