ŠKLOPOCIJA, KROMPIRIĆI I MAČKA

Ah, koliko sam se samo puta iznervirala zbog one moje šklopocije od foto aparata. Ponekad mi dođe da ga bacim kroz prozor, ali plašim se da nekog od prolaznika slučajno ne lupim po glavi, pa to ipak ne uradim. Kad se samo setim sa koliko stresa i sa kakvim aparatom fotografišem svoje radove, budem još ponosnija na fotografije koje napravim.
Držači za mirisne štapiće "Nirvana"                    Foto: Minja
Pre nekoliko dana htela sam da fotografišem moje nove radove - držače za mirisne štapiće “Nirvana”, ali mi je šklopocija ponovo otkazala saradnju.
Zato sam u pomoć pozovala prijateljicu Minju, koja je odmah “doletela” sa svojim čudom tehnike. U znak zahvalnosti odlučila sam da je iznenadim krompirićima pripremljenim po jednom mom specijalnom receptu, a koje ona mnogo voli. Minja je industrijska dizajnerka i aktivista Udruženja “Ulice za bicikliste”, a kako joj je fotografija više od hobija, poseduje profi aparat s kojim nema stresiranja i otkazivanja saradnje.
Voda za kafu nije uspela ni da proključa, a nas dve smo se već dogovorile da fotografiše i neke druge moje radove. Dok su se krompirići krčkali u rerni, mi smo se bacile na fotografisanje.
Ogrlica "Summer Night"                    Foto: Minja
Prsten "Magnolia"                    Foto: Minja
“Modeli” su se brzo smenjivali pred aparatom, ja sam naučila neke fotografske cake (ponajviše o različitim vrstama osvetljenja), a i moja maca Zvrle (od milja zvana Zvrka) se super zabavila pokušavajući da “uleti” u kadar.
Zvrle je konačno uspela da upadne u kadar :)                    Foto: Minja
Minji sam veoma zahvalna na pomoći, a koliko sam oduševljena fotografijama neću ni da pominjem. I da znate, nabavka profi (ili bar kvalitetnijeg) foto aparata je zauzela počasno prvo mesto na mojoj listi želja. Dok ga ne nabavim patiću se sa mojom šklopocijom, a ponekad ću biti “zloća” i pozvati ponovo Minju u pomoć. Možda opet uspem da je potkupim krompirićima spremljenim po njenom omiljenom receptu. :)  

6 komentara:

Drangulije said...

Verujem ja da će Minja rado da pomogne :)
A i krompirići su ipak krompirići :)

Iskreno i fotogorafije koje si uradila sa svojim aparatom su odlične. Bez brige :)

Snežana Maricic said...

Divni su ti radovi, i fotografije su dobre, naravno, profesionalne, drugačiji uglovi snimanja.
Meni se sve dopada, a maca je baš slatka :)

Marija Narandzic said...

PRELEPO,kao sto sam rekla i na facebooku :D

Anya Artesania said...

Drangulije, Snežana i Marija, hvala i u moje i u Minjino ime. A, evo i Zvrka se zahvaljuje. :D

Printingtextil Natasha said...

Zanimljivih stvarcica ima na ovom blogu

Anya Artesania said...

Hvala Natasha! Drago mi je da Vam se dopada.

 

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL
U ovom tutorijalu naučićete kako da samostalno napravite šolju i tanjirić od polimerne gline. Ovaj tutorijal obuhvata veoma detaljan tekstualni opis svakog pojedinačnog koraka sa 57 fotografija i pet šablona za precizno isecanje gline. Takođe, tu su i brojni saveti i trikovi koji će vam olakšati rad. Tutorijal podjednako mogu koristiti početnici i iskusniji kreativci i umetnici. Ono što ovaj projekat čini interesantnim jeste da koliko god šolja i tanjirića napravite, svaka od tih kreacija će biti jedinstvena i potpuno drugačija.

POLYMER CLAY TUTORIAL

POLYMER CLAY TUTORIAL
This tutorial will teach you how to make the cup decoration and saucer from polymer clay. This tutorial includes a very detailed textual description of each step, with 57 images and 5 templates for precise clay cutting. Also, there are many tips and tricks that will help you during your work. This tutorial is equally suitable for beginners, as well as for experienced creative people and artists. What makes this project interesting is that, no matter how many cups and saucers you make, each of these creations will be unique and completely different.

ABOUT ME

ABOUT ME
I'm Andrijana Anya Katavic, the face behind Studio Artesania. I'm a journalist by profession, chemist and historian by education and a self-taught applied artist by my own choice (read, for love of art). I have a long-standing career as journalist/editor, and I also write a blog, photograph, design and manufacture usable objects, and hold workshops to teach others how to work with polymer clay and other art materials... Since childhood I've dealt with the various forms of art, I have a lot of experience with pottery and painting, but in recent years I'm mostly focused on polymer clay.