ZABAVA U KREVETU

Izvinjavam se što me nema dugo, ali moj oporavak od zadobijenih opekotina se prilično odužio. Izležavam se već skoro dva meseca, a sudeći po lekarskim prognozama, biću “prikovana” za krevet do maja (možda i malo duže). Boravak za kompjuterom mi je veoma naporan, pa za njim provodim vrlo malo vremena, tek toliko da se oglasim da sam živa. 
Dani mi sporo prolaze, a jedina zabava su mi čitanje knjiga i gledanje filmova. Do sada sam sigurno pogledala oko 150 filmova. Neke sam i reprizirala po nekoliko puta. Pročitala sam i nekoliko knjiga, ali što vreme više prolazi to mi sve više i više nedostaje rad sa glinom i kreativna druženja sa mojim učenicama. 
U pauzama između previjanja i (prilično bolnih) mazanja zadobijenih povreda raznim melemima, čitanja i repriziranja filmova, skiciram sve one silne ideje koje mi stalno naviru. Iako mi telo nije aktivno, mozak ne prestaje da osmišljava nove naušnice, ogrlice, činijice... Kada konačno budem stala na noge, trebaće mi dva meseca samo da izradim sve ono što sam do sada osmislila i skicirala. S nestrpljenjem očekujem dan kada ću moći da zasednem za radni sto. Do tada nastavljam sa izležavanjem, gledanjem filmova, čitanjem knjiga i skiciranjem ideja.

5 коментара :

Dada Poklon Torte said...

Najvaznije je da se u potpunosti oporavis, za sve ostalo ce biti vremena. Cuvaj se <3

Anya Artesania said...

Hvala Dado na podršci! Čuvam se. <3

Drangulije said...

Verujem da ti je već sve dosadilo, i da ti je muka od izležavanja, ali biće vremena za sve.

Nego, možda da nam pokažeš svoje skice?

Snežana Maricic said...

Zaista mi je žao što ti se to dogodilo i što oporavak tako dugo traje.
Želim ti da se oporaviš što brže i verujem da će tome doprineti sunčani dani koji dolaze, makar gledala samo kroz prozor.
Kiss!

Anya Artesania said...

Biljana, volim da čitam i gledam filmove, ali ranije nisam stizala mnogo da se bavim tim mojim hobijima. Zato sada nadoknađujem propušteno. Uživanje bi bilo potpuno da me ne bole noge, a i leđa od silnog ležanja. :D
Snežana, hvala na lepim željama. I ja se nadam brzom oporavku, ali lekari kažu da pre maja sigurno neću biti u mogućnosti da hodam. S nestrpljenjem očekujem sunčane dane, jer će, ako već ne mom bržem ozdravljenju, sigurno doprineti poboljšanju mog raspoloženja. :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".