12 PROJEKATA

Iako sam se nadala da ću majski projekat za Flickr grupu 12 projekata koju je pokrenula Elvira Krick, napraviti za radnim stolom, ispalo je da sam čak i junski morala da radim u krevetu.
Kako je moj prvobitni plan da tokom 2013. godine izradim 12 činijica propao (o čemu sam već pisala), i ovog puta sam izradila držače za mirisne štapiće. 
Ovaj nastao u maju vam ranije nisam mogla pokazati zbog kvara na kompjuteru, pa ga zato objavljujem sada, zajedno sa junskim projektom.
Ujedno vam predstavljam i projekat za juli, koji sam zbog građevinskih radova u stanu (kako bismo zauvek uklonili tragove požara sa zidova), takođe izradila u krevetu.
S obzirom na to da sam konačno stala na noge i da su radovi u stanu pri kraju, sigurno je da više neće biti rada sa glinom u poluležećem položaju i da ću projekat za avgust izraditi za radnim stolom

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".