INVAZIJA NOĆNIH LEPTIRIĆA

Otkriću vam jednu tajnu – imam fobiju od noćnih leptira. Jeste, smešno je, ali istinito. Znam da mi ta krhka bića ne mogu učiniti ništa nažao, ali ih se opet plašim. Znam i da je suočavanje sa onim što vas plaši najbolji način da se prevaziđe strah, pa sam napravila dva broša u obliku noćnih leptira, a na kojima preovladava boja mraka – crna. 
Broševi su zaista predivni i veoma se ponosim njima, ali uprkos tome što je moju umetničku zonu zahvatila prava invazija leptirića na žalost nisam uspela da prevaziđem strah od ovih noćnih stvorenja. Možda uspem ako napravim još nekoliko broševa... :) Šta vi mislite?

2 коментара :

Snežana Maricic said...

Divni su leptirići.Uvek me oduševljavao rad sa polimerskom glinom i veština potrebna za to.
No, drugačiji su ovi od onih koji ti lete u nos :)
I moja ćerka se plaši svih insekata, ne može se strah izlečiti na silu. Naučimo da živimo s njim, jer svako ima svoje strahove.

Anya Artesania said...

Hvala Snežana! Kao što vidiš, svoj strah koristim kao inspiraciju i nastojim da ga pretvorim u nešto kreativno. :D
Mislim da taj moj strah nikada neću izlečiti, ali sam, kako si napisala, naučila da živim sa njim, pa čak i da ga koristim kao inspiraciju za pravljenje nečeg lepog i manje strašnog. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".