PRVO, PA... KUBIČNO

Kada sam prvi put zasela za novi radni sto nakon onog mog čuvenog izležavanja bila sam pomalo zbunjena. Nisam znala odakle da krenem i šta pre da napravim. Tokom pet meseci provedenih u krevetu u mojoj glavi i bloku za skiciranje su se nagomilale silne ideje, a kako sam bila veoma nestrpljiva da krenem sa radom u meni je nastala prava konfuzija. 
 
Onda sam duboko udahnula, isključila se od spoljašnjeg sveta, otvorila kutiju sa glinom, izvadila prvu koja mi je pala pod ruku (a to je bila neka mešavina koju sam pripremila još odavno, ali je nikako nisam iskoristila) i pustila mašti na volju. Rezultat su perlice koje sam zbog kockaste ili (da budem preciznija i izrazim se arhitektonskim rečnikom) kubične forme nazvala Cubo (ili po srpki Kubo).

2 коментара :

Drangulije said...

A kada cemo da vidimo sta je od ovih perlica nastalo tacno? :)

Anya Artesania said...

Draga Biljana, idi na link
http://studioartesania.blogspot.com/2013/08/kubicno-i-asimetricno.html
i saznaćeš odgovor. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".