12 PROJEKATA

Moj osmi rad za Flickr grupu 12 projekata koju je početkom godine pokrenula Elvira Krick je broš u obliku leptirića. Istina, u prirodi teško da ćete naći leptira kockastih krila, ali s obzirom da je moj prvobitni plan da tokom 2013. godine izradim 12 činija propao zbog povreda, a kako sam se zasitila poluležeće izrade držača za mirisne štapiće, dozvolila sam sebi maksimalnu umetničku slobodu.
Nakon što sam napravila prvog leptirića (u plavo-smeđoj kombinaciji) za 12 projekata, toliko mi se dopao da sam morala da napravim još neki. Tako je nastao zeleni leptirić sa srebrnim šarama.

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".