IZNENAĐENJE IZ KANADE

Pre nekoliko dana poštar mi je doneo paketić iz Kanade. U povećoj koverti su se nalazila dva para naušnica, ogrlica i tvinči (pločica od gline veličine dva inča – oko pet centimetara), predivni radovi moje koleginice po polimernoj glini iz Nanaima u Britanskoj Kolumbiji – PAULE BELTGENS. Dobila sam još i interesantne pečate, koje je dizajnirala umetnica iz Vankuvera Joanna Taylor.Paula Beltgens je bila moja partnerka u trampi koju je u svojoj FB grupi organizovala poznata američka umetnica Tina Holden. Pravila trampe su slična onima koje sam i sama organizovala, s tom razlikom da administratori grupe biraju partnerke koje jedna drugoj šalju poklone. 
Nakit koji sam dobila od Paule Beltgens - oglrica (gore) i naušnice (dole)
Pečati koje mi je poslala Paula
Tvinči koji je stigao iz Kanade
Trampe u ovoj grupi su uglavnom tematske, a ovo je bila prva koja je imala za cilj da iznenadimo svog partnera, što mi je veoma dopalo i zbog čega sam i odlučila da učestvujem. Uz obavezan tvinči (koji je po pravilima trampe morao biti sastavni deo iznenađenja), mojoj partnerki Pauli, s kojom čak nisam bila ni prijateljica na FB pa je izazov izrade iznenađenja bio još veći, sam poslala broš "Birdie", privezak u obliku srca i ogrlicu sa dva lica.
Moje iznenađenje za Paulu - ogrlica sa dva lica (gore) i tvinči (dole)

Paula, s kojom sam se u međuvremenu sprijateljila, se oduševila iznenađenjem. Posebno me obradovala vešću da često nosi ogrlicu, za koju kaže da je pobrala fantastične komentare svih koji su je videli. Pozitivne komentare dobijam i ja kad god nosim nešto od nakita koji je napravila specijalno za mene, a posebno za ljubičaste naušnice koje plene poglede neobičnim šarom i oblikom i koje su postale moje omiljene.

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".