SLATKIŠI, RECEPTI I DANA

Kada god odem u Suboticu (gde žive moji roditelji) želim da vidim mnoge drage ljude, ali zbog vremenskog ograničenja (obično ostajem oko pet dana), na žalost, nikada ne uspem da se sretnem sa svima. Ipak, ima jedna osoba koju moram obavezno da posetim. Obično provedemo ceo dan zajedno, i svaki put konstatujemo da bi nam i sedam dana bilo malo da se ispričamo. Reč je o mojoj prijateljici i koleginici po polimernoj glini Danieli.  
Nedavno sam otputovala na nekoliko dana u Suboticu i naravno videla se sa mojom Danom. Po običaju provele smo ceo dan zajedno - grickale omiljene nam slatkiše, razmenile vegetarijanske recepte, igrale se sa njenim ljubimcima, pričale o svemu i svačemu, malo radile sa glinom i fotografisale neke od mojih ogrlica. Dana poseduje stalak za ogrlice (koji moram uskoro da nabavim), pa sam iskoristila priliku da na njemu fotografišem ogrlice "Cubo" i "Koi".  
Dan nam je prošao prebrzo i opet nismo uspele pošteno da se ispričamo. Tako je mnogo tema o kojima želimo da razgovaramo, da nam je jedan dan definitivno malo. Uskoro ponovo nameravam da otputujem u Suboticu, da vidim roditelje. Naravno, posetiću ponovo Danu, a nadam se da ću uspeti da se sretnem sa još nekim dragim ljudima.

2 коментара :

Drangulije said...

Moram da priznam da MORAS da nabavis stalak :) jer se tvoje ogrlice tek sada vide kako i treba.

Anya Artesania said...

Hehehe, znam da moram da ga nabavim i već radim na tome. :D
I obećavam draga moja Biljo, sledeći put kad dođem obavezno se vidimo. Ovaj put stvarno nisam stigla, ali sledeći ću moći bolje da se organizujem sa vremenom. :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".