FACEBOOK GIVEAWAY

Moja Facebook stranica je dobila 500 pratilaca, što je odličan povod da proslavimo darivanjem. Detalje o darivanju možete pročitati OVDE, a za učešće se možete prijaviti sve do ponoći 8. novembra. Pobednik će biti saopšten dan kasnije, odnosno 9. novembra koji je (još neću da otkijem zašto) poseban dan za mene.
Ovoga puta nisam želela da darujem isključivo petstotu osobu koja je kliknula lajk dugme, već da svima koji prate moju stranicu pružim podjednaku šansu za osvajanje jednog komada nakita – prstena „Night Sky“.
Ukoliko neko nema FB nalog, ne brinite, jer i čitaoce bloga uskoro očekuje zanimljiva nagradica, o čemu ćete blagovremeno biti obavešteni.

2 коментара :

Drangulije said...

A meni se tako dopada ovo tvoje prstenje :) Nemaš pojma.
Lepu si nagradicu odlučiti darovati!

Anya Artesania said...

Drago mi je da ti se nagradica koju sam odabrala za darivanje dopada, kao i što si odlučila da učestvuješ u igrici.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".