ZVRLE ODOBRILA LAŽNJAK :-)

Dok sam u društvu moje drage kritičarke - mačke Zvrke pravila perlice od kojih je nastala ogrlica "Whirligig", nekoliko puta sam se premišljala da li da ih spojim u ogrlicu ili narukvicu. Na kraju sam, ipak, odlučila da se držim prvobitnog plana i napravila ogrlicu. Ali, kreativna nedoumica me je proganjala i ubrzo sam se vratila za radni sto i napravila još nekoliko sličnih perlica od kojih su nastale narukvica "Whirligig" i istoimene naušnice.
Ako vam to nešto znači, Zvrle je odobrila i ovaj interesantan komplet, a sudeći po komentarima i porukama ljudi koji su ga već videli uspela sam mnoge da zavaram njegovim bakarnim izgledom. Pojedinci su mi slali poruke i u neverici pitali od kada sam počela da radim sa ovim metalom. Vođena poslovicom da nada poslednja umire, odgovorila sam im da nije isključeno da ću jednom savladati lupkanje bakarnih pločica i savijanje žice od ovog metala, ali do tada ću da se držim polimerne gline. :)

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".