SVETLOSNA KUTIJA I ZLATNI PRSTI

Svake zime imam veliki problem sa fotografisanjem. Nedostatak sunčevog svetla i ona moja šklopocija od fotoaparata su kombinacija koja me zimi dovodi do ludila. Već dugo govorim kako ću napraviti light box, odnosno specijalnu kutiju koja filtrirajući sijaličnu svetlost obezbeđuje ravnomerno osvetljenje za fotografisanje, ali nekako je uvek sve ostajalo samo na rečima. Do nedavno. Tada sam konačno prešla sa reči na dela, zasukala rukave i napravila to čudo.
Probni modeli za fotografisanje bili su moji novi radovi – prsten “Goldfinger” i ogrlica “Net”. Da ne bude zabune, prsten nije nazvan po čuvenom filmu o tajnom agentu 007, već na osnovu toga što na njemu preovladava zlatna glina. Često u radu sa glinom koristim zlatnu akrilnu boju, zbog čega mi prsti uvek budu ofarbani u zlatno, pa se šalim da niko ne može da kaže da nemam zlatne ruke. :) Ogrlica je nastala usled eksperimentalnog kombinovanja metalne mreže i polimerne gline, pa je ime “Net” bilo logičan izbor. Inače, privezak je nosiv sa obe strane.
Izradom light box-a potvrdila sam i samoj sebi da imam zlatne ruke, jer mi ceo proces uopšte nije bio lak. :) Svetlosna kutija je iziskivala mnogo merenja, preciznog isecanja, lepljenja i bojenja. Ali, uspela sam. Još moram malo da poradim na otkrivanju odgovarajućih uglova pod kojim će stajati lampe, ali sve u svemu zadovoljna sam prvim fotografijama koje sam napravila uz pomoć svetlosne kutije.

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".