12 PROJEKATA

Svi koji redovno prate moj blog znaju da sam se početkom godine uključila u grupu 12 PROJEKATA koju je na Flickr-u pokrenula Elvira Krick, a u okviru koje su sve članice tokom 2013. trebale da od polimerne gline izrade 12 predmeta po vlastitom izboru. 
Znaju i to da mi je namera bila da izradim 12 činija (poput “Terra Nova”, mog prvog projekta koji sam objavila u grupi), ali da me je višemesečni oporavak od teških opekotina zadobijenih tokom gašenja požara u stanu potpuno omeo u ostvarenju tog plana.
Ipak, zahvaljujući Elvirinom razumevanju i nesebičnoj podršci, kao i pomoći mog dragog nisam odustala i uspela sam da čak i u toj mojoj ležećoj fazi napravim nekoliko projekata, uglavnom držača za mirisne štapiće.
Godina se bliži kraju, akcija 12 projekata ušla je u svoju završnicu i došlo je vreme da predstavim svoj decembarski projekat - naušnice "Kaponga".
U nadi da će i u 2014. godini sličnom akcijom okupiti umetnike sa polimernom glinom iz celog sveta, želim još jednom da se zahvalim Elviri na divnoj organizaciji, razumevanju, podršci i prijateljstvu koje se u međuvremenu razvilo.

2 коментара :

Snežana Maricic said...

Raduje me što si uspela.
raduje me što si se oporavilča.
Želim ti mnogo bolju 2014.
Biće bolja, verujem u to!

Anya Artesania said...

Hvala draga Snežana! I ja tebi i tvojoj porodici želim sve najbolje u 2014. godini. :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".