SAMA SVOJ MAJSTOR

Već dugo tragam za sitnim metalnim komponentama u boji starog srebra, ali iako u radnjama sa repromaterijalom imaju poprilično veliki izbor nisam našla ono što meni treba. Komponente koje mogu da nabavim u radnjama sa repromaterijalom su ili prevelike, ili premale, ili su sa motivima koji mi se uopšte ne dopadaju, ili su u potpuno pogrešnoj nijansi srebra od one koja je meni potrebna.
Onda sam se zainatila i, po sistemu sama svoj majstor, napravila željene komponente od polimerne gline, nastojeći da što verodostojnije izimitiram srebro delimično potamnelo od godina i upotrebe. Komponente koje sam izradila su odgovarajuće veličine i sa motivima koji se u potpunosti uklapaju u dizajn mojih novih radova. Neke od tih komponenti su na naušnicama “Ahabammono” i zbog njih sam dobila nekoliko poruka sa pitanjem gde sam nabavila te divne srebrne listiće. Izgleda da je “prevara” uspela, jer su svi koji su mi pisali mislili da su komponente metalne. 
Šta sam napravila sa komponentama koje vidite na prvoj fotografiji saznaćete uskoro. :)

2 коментара :

Drangulije said...

Ma, zaista... SVAKA ti čast. Ovo izgleda kao pravi metalni delovi.

Anya Artesania said...

Hvala! Hvala! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".