RETROSPEKTIVA

Početkom godine svi nešto gledaju unazad, prave bilanse i sabiraju uspehe u protekloj godini. Meni je protekla godina bila toliko turbulentna da ću je pamtiti do kraja života - preživela sam požar, oporavila se od teških opekotina, uspela da završim 12 projekata i imala tu čast da mi dva rada budu objavljena u knjizi The Polymer Clay Artist's Guide”. Pa, nije ta 2013. bila ni tako loša. :)
E, da, umalo da zaboravim – započela sam i seriju 10 saveta sa polimernom glinom. Preostalo je još da objavim dva dela, koja su prolongirana zbog novogodišnjo-božićnih praznika, ali vraćamo se u kolotečinu već u utorak.
Eto to bi bila moja retrospektiva 2013. godine - onako, ukratko. :)
Šta će da mi donese ova Nova 2014. godina, tek ćemo da vidimo, ali sudeći po početku i ona bi mogla biti nezaboravna. :)

2 коментара :

Milica ♥ said...

Požar i opekotine definitivno nisu lepa stvar, ali ostale koje si navela zaista jesu. Uvek rado čitam tvoje postove jer si za mena još jedna od onih čije blogove pratim zbog kvalitetnog sadržaja i umeća koji je prikazan u radovima.
Nadam se da će ti ova godina biti još bolja :)



Anya Artesania said...

Hvala Milice! Drago mi je da ti se dopada moj blog. Tačno, požar i opekotine nisu baš lepi događaji, ali tako je to u životu - red uspona, red padova. :D Srećom, lani je bilo mnogo više lepih stvari. Želim da i tebi 2014. godina bude sjajna i vredna pamćenja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".