Copyrights @ STUDIO ARTESANIA 2017. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

5.3.14

2 komentara:

mmm.... said...

Jaooooo! Pa ja jedva čekam da kupim ove medove! :D Jako će mi koristiti za minijature, ali i za određene tehnike. Svaka im čast na dizajnu, baš su se potrudili i dobro posavjetovali sa umjetnicima polimerne gline. Nadam se da će nas u budućnosti obradovati sa još noviteta!!! :D Hvala Anya na ovom obavještenju!

Anya Artesania said...

Nema na čemu draga Selma, zadovoljstvo mi je da podelim moja iskustva o ovom alatu (ali i nekim drugim oblastima)sa drugima.Da, nakon što sam ga isprobala, smatram da će ti ovaj alat biti veoma korisan pri stvaranju tvojih divnih minijaturica. I u pravu si, zaista su se potrudili i dobro posavetovali sa umetnicima polimerne gline, jer je alat napravljen tako da ga možemo koristiti svi, bez obzira na našu umetničku oblast u sferi obrade polimerne gline. I ja se nadam da će nas u budućnosti obradovati sa još ovakih sjajnih noviteta, primerice sa nekim dobrim teksturama. :D