Copyrights @ STUDIO ARTESANIA 2017. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

31.3.14

4 komentara:

cy3a said...

Једва чекам тих 7 чланака о фотографији. Доста тога знам, и примењујем, али увек научим нешто ново, што може побољшати квалитет фотографија. Хвала унапред на саветима :)

Anya Artesania said...

Hvala Cy3a! I nema na čemu, zadovoljstvo mi je da podelim svoje znanje. Svesna sam da većina hobista, kreativaca i umetnika mnoge od ovih saveta zna, ali očito ih zaboravljaju, pa sam pomislila da je dobro da napravim mali podsetnik. Pa, čak i za sebe samu. :D Nadam se da će neki od saveta biti novost za tebe ili ti bar dati drugačiji pogled na stvari. :)

Snežana Maricic said...

Veoma sam zahvalna i pratiću tvoje tekstove, jer mi je fotografisanje slaba tačka. Hvala puno!

Anya Artesania said...

Snežana, nema na čemu! Nisam ni ja baš neki ekspert, ali znam po nešto i zadovoljstvo mi je da to malo što znam podelim sa drugima. Nadam se da će ti ovi saveti biti od pomoći i koristi.