(NE)DOBRA DOMAĆICA

Eksperimentisanje sa novim bojama me je toliko zaokupilo da se sa teškom mukom odvajam od radnog stola. Zbog tih eksperimenata ne trpi samo blog na kom već danima nisam objavila ništa novo, već i moja mala porodica.
Sram me bilo, ali potpuno sam zanemarila kućne poslove. Sreća, pa moj dragi ima razumevanja i ne drami jer ga nije dočekao ručak i što je sobu okupirala gomila veša za peglanje. Ali, Zvrki je već dozlagrdilo, pa je svoje nezadovoljstvo zbog nedostatka pažnje počela da izražava prilično glasnim mjaukanjem i napadima na moje noge. :)
Vreme je da se trgnem iz svog sveta i da batalim eksperimentisanje na nekoliko dana. Moram malo da glumim i dobru domaćicu. Zato odoh da se uhvatim u koštac sa onom gomilom veša i malo družim sa peglom, a vi za to vreme pogledajte najnovije rezultate eksperimentisanja. :) 

4 komentara:

Drangulije said...

Vrati se brzo eksperimentisanju :) Veš neće nigde pobeći :P

Anya Artesania said...

Tačno Biljo, neće veš pobeći, već će još više da se nagomila. :D Ne brigaj, vraćam se eksperimentisanju vrlo brzo. :)

mmm.... said...

Hahahhahahaa.. da hoće veš pobjeći, jelde?!:D E, baš me nasmija komentar! :D Super ti je fora sam ovim šljokicama, sviđa mi se što su nekako sekundarne, a opet primjetne!

Anya Artesania said...

O, Selma draga, volela bih da veš pobegne, ali... Evo, opet se gomila, ali takav je život nas (ne)domaćica. :D Volim šljokice, ali kad se onako suptilno vide, tako da sam ih morala ubaciti u ove moje eksperimente. Baš se radujem što ti se dopadaju. :*

 

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL
U ovom tutorijalu naučićete kako da samostalno napravite šolju i tanjirić od polimerne gline. Ovaj tutorijal obuhvata veoma detaljan tekstualni opis svakog pojedinačnog koraka sa 57 fotografija i pet šablona za precizno isecanje gline. Takođe, tu su i brojni saveti i trikovi koji će vam olakšati rad. Tutorijal podjednako mogu koristiti početnici i iskusniji kreativci i umetnici. Ono što ovaj projekat čini interesantnim jeste da koliko god šolja i tanjirića napravite, svaka od tih kreacija će biti jedinstvena i potpuno drugačija.

POLYMER CLAY TUTORIAL

POLYMER CLAY TUTORIAL
This tutorial will teach you how to make the cup decoration and saucer from polymer clay. This tutorial includes a very detailed textual description of each step, with 57 images and 5 templates for precise clay cutting. Also, there are many tips and tricks that will help you during your work. This tutorial is equally suitable for beginners, as well as for experienced creative people and artists. What makes this project interesting is that, no matter how many cups and saucers you make, each of these creations will be unique and completely different.

ABOUT ME

ABOUT ME
I'm Andrijana Anya Katavic, the face behind Studio Artesania. I'm a journalist by profession, chemist and historian by education and a self-taught applied artist by my own choice (read, for love of art). I have a long-standing career as journalist/editor, and I also write a blog, photograph, design and manufacture usable objects, and hold workshops to teach others how to work with polymer clay and other art materials... Since childhood I've dealt with the various forms of art, I have a lot of experience with pottery and painting, but in recent years I'm mostly focused on polymer clay.