ŠARENI EKSPERIMENT

Pre izvesnog vremena objavila sam na Studio Artesania FB stranici fotografiju (prvu koju vidite) najnovijeg rada nastalog tokom eksperimentisanja sa novim bojama koje sam nedavno nabavila. Želela sam da malo zagolicam maštu posetiocima moje FB stranice, pa da ih naknadno iznenadim fotografijama kompletnog rada. 
Imajte u vidu da je prikazani predmet poluzavršen, ali morala sam da vam ga pokažem. :) Predstoji još posla da bi bio pretvoren u nosivi komad nakita, ali još nisam odlučila da li da napravim ogrlicu ili broš. Ako imate neki predlog, bilo bi mi drago da ga napišete u komentaru.
Inače, eksperimentisanje sa novim bojama se nastavlja, pa uskoro očekujte još ovakvih radnih fotografija.

3 коментара :

Drangulije said...

:) ništa bez šljokica... morala sam da ih primetim!
Boje su velo zanimljive, čekam da vidim koje su dalje kombinacije.

mmm.... said...

Oooo veoma interesantno! ♥

Anya Artesania said...

Biljana, izvini, ali tek sada sam videla tvoj komentar. Toliko sam se zaglupela eksperimentisanjem da tvoj komentar uopšte nisam sklavirila. Izvini još jednom. ♥
Šljokice su znači pun pogodak... Evo čak se i Selmi se dopadaju. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".