Copyrights @ STUDIO ARTESANIA 2017. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

1.4.14

6 komentara:

Negoslava Stanojevic said...

Zanimljivi saveti, čak i za nas, koji nismo umetnici.

Anya Artesania said...

Hvala Negoslava, drago mi je da ti su ti ovi saveti zanimljivi. Možda ti neki od njih bude koristio da imaš još bolje fotografije od dosadašnjih na tvom blogu. :*

mmm.... said...

Hahahahahhaa... Jesi našla pozadinu za ovo svaka čast! Rad ti je super, ali ga nikad ne bih kupila da sam ga vidjela na ovoj pozadini! :D Super si ovo dočarala! Što se tiće pozadine meni su bijela i crna najbolje, s tim da crnu još nisam probala ali budem čim naučim neke detalje u programima za nakit.

Anya Artesania said...

Selma, drago mi je da sam te nasmejala. Zamisli još da je i rad šaren kao pozadina... E, to bi tek bila prava pokazna fotka. :D Na žalost, ovakvih šarenih fotki ima na sve strane, znaš i sama. :)
Inače, eksperimentisala sam sa crnom podlogom, ali neću je upotrebljavati dok ne nabavim profi aparat.

cy3a said...

Јаој, избор подлоге... Права ноћна мора! Не користим стриктно белу, већ гледам да боја подлоге буде у контрасту са објектом који фотографишем. Само још да порадим на текстури :)

Anya Artesania said...

Cy3a, podloga ne mora nužno biti bela, ali za moje kreacija to je idealna podloga za sada. Važno je da je jednobojna, da nije bleštava i da joj tekstura nije prenaglašena. Inače, po mom skromnom mišljenju, ali i po preporuci profi fotografa, bela podloga je najbolja za postizanje kontrasta, čak i onda kad fotografišeš nešto belo. Jeste smešno, ali...
Najbolje je, kako sam napisala i u tekstu, da eksperimentišeš i isprobaš nekoliko različitih kreacija na nekoliko različitih podloga, sve dok ne nađeš onu koja je za tvoje radove najbolja. I onda se drži toga, pa ti podloga više neće biti noćna mora. :D