Copyrights @ STUDIO ARTESANIA 2017. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

8.4.14

2 komentara:

MarijaJ said...

Odlični saveti! Takođe sam se dugo mučila sa fotografisanjem, a veoma često nisam ni objavljivala, jer nisam bila zadovoljna izgledom. Uglavnom sam fotkala uveče pod kućnim osvetljenjem. Sada to radim kao što ste naveli, pored prozora sa belim ili svetlo žutim hamerom kao podlogom, ili tamnijim, ako mi je rad svetle boje. Mnoooogo je bolje! I planiram uskoro da napravim tu svetlosnu kutiju, videla sam već negde objašnjenje, ali sačekaću Vaše... =)

Anya Artesania said...

Hvala Marija! Drago mi je da ste vremenom naučili neke cake i da ih primenjujete. Hvala vam što pratite ove moje Draga Saveta tekstove i nadam se da će Vam neki od njih biti od pomoći i da ćete iz njih naučiti i nešto novo. Svetlosna kutija je spas i preporučujem Vam da je obavezno napravite, a ja ću nastojati da način na koji sam izradila svoju pokažem vrlo brzo kako biste što pre krenuli u akciju.