UDRUŽENE SNAGE

Udruživši snage sa Anom sa bloga Štepalica jedna od mojih velikih želja je konačno ostvarena. Odavno razmišljam o tome da angažujem neku od mojih drugarica da bude manekenka za moj nakit. Već sam konstatovala da moje fotografije nisu loše, ali sve one uglavnom predstavljaju nakit postavljen na ravnu, beživotnu površinu. Ma koliko na fotografijama moj nakit izgledao interesantno, pojedini komadi dobijaju pravu dimenziju tek kada ih neko nosi. 
Ana kreira prelepu garderobu i za potrebe bloga Štepalica, kao i časopisa sa kojima sarađuje, redovno fotografiše modele koje sašije po svojim krojevima. Meni je trebala manekenka, njoj nakit kojim će upotpuniti svoje kreacije i tako smo spojile lepo i korisno. Na fotografijama uz suknju i košulju koje je Ana kreirala i sašila, vidite ogrlicu “Striped Cubo” i prsten “Magnolia”
 
 
 
 
Inače, smislile smo još zanimljivih načina da udružimo snage, ali o tome više reči narednih dana i meseci. 

1 коментара :

Negoslava Stanojevic said...

Sjajno! I lepo i korisino i...motivišuće.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".