STUDIO ARTESANIA & PINTEREST

Konačno sam i ja podlegla Pinterest maniji. :) Kao autor blogova Studio Artesania i Polymer Clay Planet dobijala sam mnogo zahteva za pridruživanje ovoj društvenoj mreži, pa sam nedavno rešila da poslušam čitaoce i počela sa korišćenjem naloga koji sam otvorila još davno. Nalog sam otvorila pre neku godinu u nameri da osiguram adekvatno ime u slučaju da nekada odlučim da se upustim u Pinterest avanturu, što se na kraju pokazalo kao dobar potez. Za sada su aktivne samo dve table - Studio Artesania i Polymer Clay Planet, ali uskoro će ih biti još. Jer, pinovanju je teško odoleti. :)

2 коментара :

MarijaJ said...

Pinterest je jedna velika zaraza, ali je više-nego-odličan za usmerenu inspiraciju =) I vreme provedeno na njemu je ipak korisnije od vremena na društvenim mrežama... Pa, srećno pinovanje!

Anya Artesania said...

Hvala Marija!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".