ZAŠTO SU MOJE FOTOGRAFIJE TAMNE?

Dugo sam izbegavala da se priključim Google Plus društvenoj mreži. I bez nje sam aktivna na milion nekih stranica, sajtova, grupa, mreža, i zaista mi nije potrebna još jedna. Ali, muka me naterala da konačno kliknem ono G+ dugme i reaktiviram nalog otvoren (zbog istraživanja o kom više možete pročitati ovde) još pre dve godine. Naime, ubrzo nakon što sam promenila izgled bloga, primetila sam da su mi fotografije nekako čudne. Mislila sam da je to zbog novog šablona i da ću problem rešiti nakon što sve postove prilagodim novom dizajnu. Ali, tokom priprema za objavljivanje teksta Koliko je važna kvalitetna fotografija, shvatila sam da nešto definitivno nije u redu. Fotografija koju sam nameravala da objavim uz taj tekst, dok sam je gledala na kompjuteru, bila je skoro pa savršena - snežno bela pozadina, privezak u prirodnom tonu plave. Bila sam tako ponosna na tu fotografiju. Ali, u pregledu teksta na blogu bila je tamna, sa tamno sivom pozadinom i priveskom u nekoj skoro zelenoj boji. Užas! Pokušala sam sa brisanjem stare i dodavanjem nove fotografije, 50 puta sam proveravala fotografiju na kompjuteru misleći da me oči varaju... Isprobala sam sve moguće i nemoguće što mi je palo na pamet.
Ispostavilo se, na kraju, da Google automatski obrađuje sve fotografije objavljene na Blogger platformi. Zbog te automatizacije fotke postaju zatamljene i mutnjikave i sav naš trud uložen u fotografisanje pada u vodu. Jedini način da rešimo ovaj problem jeste da otvorimo nalog na G+. Da vam ne bih prepričavala šta i kako treba da se uradi da se zaustavi ova automatizacija, najbolje je da pročitate objašnjenje koje je meni pomoglo da povratim kontrolu nad  blog fotografijama.
Priznajem, prilično sam bila isfrustrirana ovim saznanjem i primoravanjem da reaktiviram G+ nalog. Ali, na stranu što iritira to primoravanje da koristimo nešto što možda ne želimo, mnogo veći problem je da moramo da zamenimo sve fotografije objavljene pre ukidanja ove automatizacije. Ukoliko to ne učinimo, sve ranije objavljene fotografije na našim blogovima će ostati tamne i mutne. Sreća, pa sam usklađivanje postova i fotografija sa novim dizajnom bloga ostavila za kraj, pa nisam morala da radim dupli posao. Nakon mnogo dana provedenih za kompjuterom sada su sve fotografije na mom blogu vraćene u originalno stanje. S obzirom da je ceo proces bio veoma naporan i iscrpljujuć, nadam se da Google neće uskoro ponovo smisliti još neki način zbog kog ću morati sve to ponovo da radim.

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".