Copyrights @ STUDIO ARTESANIA 2017. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

14.7.14

4 komentara:

mmm.... said...

Naša vrsta bloga nije ljudima interesantna za komentarisanje. Više je vrsta informativnog gdje 'pokupe' šta kome treba i to je to. :)) Lično ne pišem nikad da iko ostavi komentar, najčešće postavim pitanje na kraju posta, pa ko želi odgovorit će.

Anya Artesania said...

Kao što sam napisala u tekstu, ne pišem blog zarad komentara, već jer u tome uživam. Ali, čitajući mnogo drugih stranih i domaćih blogova koji (ne)slede savete stručnjaka primetih da tu nešto ne štima, pa sam samo napisala svoje zapažanje. Nisam stučnjak za blogovanje i ne znači da je moje zapažanje ispravno, ali eto jednostavno sam morala da ga podelim sa čitaocima mog bloga. :)

Nataša said...

Zanimljiva tema :) Ja sam nekad pisala čuvenu rečenicu na kraju, pa prestala. Nekad postavim pitanje, ali nisu ni tad komentari brojniji. Ranije sam imala mnogo više komentara, sad retko kad padne neki :) Ali ne brinem zbog toga. Možda ni to o čemu napišem post nije pogodno za komentarisanje, a možda i mrzi ljude. A i koja je fora i da mi 100 njih napiše "baš je lepo" i sl. a da ja odgovaram sa "hvala"? :D Meni je bitniji broj narudžbina i pregleda od komentara.
Slažem se sa ovom tvojom rečenicom " Jedino meni logično objašnjenje je da naši ljudi jednostavno nemaju naviku da pišu komentare. Ili su možda stidljivi, lenji, prezaposleni, zaokupljeni silnim problemima... pa vreme troše samo na čitanje, ali ne i na komentarisanje."

Anya Artesania said...

Nataša, drago mi je da ti se tema dopala. Ponoviću još jednom, meni komentari uopšte nisu bitni i, kao i tebi, mnogo su mi važniji broj narudžbina i pregleda. Čuvenu rečenicu (doduše u formi pitanja) sam napisala nekoliko puta i to isključivo u istraživačke svrhe. Ono da proverim na licu mesta da li je moje zapažanje ispravno. Rezultati istraživanja su ti poznati. :)