PUTOVANJE U OAZU MIRA

U ovom mom velikom i užurbanom Beogradu postoji jedno mesto koje obožavam i u kom svakog leta simbolično započinjem godišnji odmor. Iako se nalazi u samom centru grada (u okviru tvrđave Kalemegdan), to je moja oaza mira, mesto na kom se punim pozitivnom energijom i gde se satima družim sa pripadnicima raznih vrsta. Kako je stiglo vreme za godišnji odmor i putovanje daleko od ovog mog velikog i užurbanog grada, pre neki dan sam otišla u (sada već tradicionalnu) celodnevnu posetu mom dragom BEO ZOO vrtu. I naravno uživala. Obišla sam Zvrkine rođake, ispričala se sa mojim drugarom Slončetom o važnosti kikirikija i sladoleda, nakratko svratila do legendarnog Muje (najstarijeg živog aligatora na svetu) koji je dremkao u bazenu, divila se umešnosti foka u sinhro plivanju... Mogla bih da prepričavam danima šta se sve izdešavalo tog dana i kog sam sve srela u "Vrtu dobre nade". Uglavnom, početak odmora je bio fantastičan i sada je vreme za drugu fazu - putovanje, tokom koje će usledeti pauza na blogu. Dok se ne vratim u ovaj moj veliki i užurbani grad slobodno pretražite već objavljene tekstove, jer verujem da ćete sigurno pronaći nešto interesantno za (ponovno) čitanje. Odoh sada da odmaram. Vreme je... :)

1 коментара :

AnaJan Stepalica said...

Divna druzina! Uzivaj na odmoru, ako se vec nisi vratila s istog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".