POVRATAK U REALNOST

Odmaranje je završeno. Baterije dopunjene. Valjda će potrajati do sledećeg odmora. :) Ovaj mi je svakako prijao, iako je bio veoma aktivan. Provela sam vreme sa porodicom i dragim prijateljima, uživala u vožnji fijakerom, jahanju, pedalanju bicikla, šetnjama, grickanju kokica sa karamelom, sladoledu... Čak sam i popila dva piva, koje uopšte nije moje omiljeno piće. Alkohol pijem veoma, veoma retko, jednom u sto godina, a i tada izbegavam pivo u širokom luku. Ali, na odmoru se ponekad rade i blesave stvari... :) Definitivno se ne bih bunila da sam mogla da odmaram malo duže, bar još sedam dana, jer ovaj moj užurbani grad ima sklonost da brzo umori čoveka. Samo što sam stigla sa odmora, već sam premorena od silnih obaveza. A, nove se samo gomilaju i gomilaju. Ufff... Kad će odmor?! :)

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".