MOJ PRVI MAKIN’S CLAY® PROJEKAT + TUTORIJAL

* CLICK for english version

Većina vas zna da sam nedavno postala član Makin's Clay® dizajnerskog tima, pa želim da vam pokažem moj prvi projekat koji sam napravila sa ovom polimernom glinom. Ovaj svećnjak je poklon za moju mamu, a inspirisan je srpskom narodnom nošnjom; preciznije, nošnjom iz Šumadije, delom Srbije u kom je rođena. Ponekad je lepota u jednostavnosti, tako da sam u dizajn dodala boje i dezen sa narodne nošnje i dala mu pomalo moderan i minimalistički izgled.
Inače, ovo je moj prvi rad sa Makin’s® glinom ikada. Za Makin’s® glinu znam odavno, ali do sada nisam imala priliku da je isprobam, jer Makin’s® glina i alati još nisu dostupni u Srbiji (nadam se da će to uskoro biti promenjeno). Sada kada sam imala priliku da je isprobam potpuno sam oduševljena. Veoma sam se zabavila eksperimentišući sa ovim poznatim, ali opet potpuno novim umetničkim materijalom za mene.
Makin’s® glina ne mora da se omekšava na početku rada (što je divno, jer ne volim taj deo rada sa polimernom glinom), veoma je fleksibilna i može lako da se savija i oblikuje, netoksična je i pogodna za sve uzraste. Kako ne mora da se peče, može da se aplicira na razne podloge, čak i veoma velike predmete koji ne mogu da stanu u rernu i koje inače ne bismo mogli obložiti polimernom glinom. Mešanjem dve ili više boja lako je postići jedinstvene nijanse, a može da se boji akrilnim bojama, teksturiše, šmirgla... Za više informacija o ovoj polimernoj glini posetite Makin’s Clay® blog. Obavezno pogledajte divne projekte koje su napravile ostale članice dizajnerskog tima, a ukoliko želite da napravite ovaj svećnjak tutorijal (na engleskom jeziku) ćete pronaći ako kliknete OVDE.

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".