MAKIN’S® SRCASTI OBELEŽIVAČ

* CLICK for english version

Mnogo volim da čitam. Ali, zbog brojnih obaveza nemam baš mnogo vremena da se posvetim ovoj mojoj pasiji. Istina, mogla bih da čitam knjige u elektronskom formatu (i to ponekad i činim), ali volim miris starih knjiga i onaj sjajni osećaj prelistavanja stranica. Zato je neka knjiga (bez obzira na debljinu, veličinu i težinu) uvek sastavni deo sadržaja moje torbe. Iako mi torba često odvaljuje rame, na ovaj način mogu da čitam bilo kad i bilo gde - na stanici dok čekam autobus, u autobusu čak i kad ne ugrabim mesto za sedenje, u prodavnici dok stojim u predugačkom redu, na ulici dok čekam drugaricu koja uvek stiže “na vreme” sa dva sata zakašnjenja... Verovatno ljudima koji me posmatraju sa strane izgledam kao ludak dok tako stojim sa knjigom u ruci, potpuno izgubljena u vremenu i prostoru, ali to su jedini slobodni momenti koje imam i kako bi bila prava šteta zaludno ih protraćiti koristim ih za čitanje. U ostalom, umetnici su uvek pomalo ekscentrični, a ja moju ekscentričnost pokazujem čitajući na neobičnim mestima u neobično vreme. :)
Međutim, to je glavni razlog što stalno gubim obeleživače za knjige. Zato sam osmislila obeleživač koji će odgovarati mojim potrebama i koji će teško biti izgubiti. Od Makin's® gline sam napravila srce, oslikala ga sa obe strane zlatnom akrilnom bojom i obostrano ga premazala Rapid Dry by Stylish epoksi smolom. Kroz rupicu na srcu sam provukla zlatni lančić na koji sam postavila drvenu kuglicu. Potrebno je samo da pomerim lanac kako bih obeležila stranicu na kojoj sam stala sa čitanjem, a dok čitam na neobičnom mestu mogu obmotati lanac oko ručnog zgloba i biti sigurna da ovaj obeleživač neću izgubiti. Takođe, u slučaju da sam napustila kuću bez nakita (što se retko dešava) i hitno mi treba ogrlica sve što treba da uradim jeste da spustim perlu do srca i da prebacim lanac oko vrata. Zgodno, zar ne!?

2 komentara:

Drangulije said...

Vrlo zgodno :D zaista...

Anya Artesania said...

Hehehe... Znaš mene Biljo, volim multipraktične stvari. :D Drago mi je da ti se dopada ovo zgodno srculence.

 

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL

POLIMERNA GLINA TUTORIJAL
U ovom tutorijalu naučićete kako da samostalno napravite šolju i tanjirić od polimerne gline. Ovaj tutorijal obuhvata veoma detaljan tekstualni opis svakog pojedinačnog koraka sa 57 fotografija i pet šablona za precizno isecanje gline. Takođe, tu su i brojni saveti i trikovi koji će vam olakšati rad. Tutorijal podjednako mogu koristiti početnici i iskusniji kreativci i umetnici. Ono što ovaj projekat čini interesantnim jeste da koliko god šolja i tanjirića napravite, svaka od tih kreacija će biti jedinstvena i potpuno drugačija.

POLYMER CLAY TUTORIAL

POLYMER CLAY TUTORIAL
This tutorial will teach you how to make the cup decoration and saucer from polymer clay. This tutorial includes a very detailed textual description of each step, with 57 images and 5 templates for precise clay cutting. Also, there are many tips and tricks that will help you during your work. This tutorial is equally suitable for beginners, as well as for experienced creative people and artists. What makes this project interesting is that, no matter how many cups and saucers you make, each of these creations will be unique and completely different.

ABOUT ME

ABOUT ME
I'm Andrijana Anya Katavic, the face behind Studio Artesania. I'm a journalist by profession, chemist and historian by education and a self-taught applied artist by my own choice (read, for love of art). I have a long-standing career as journalist/editor, and I also write a blog, photograph, design and manufacture usable objects, and hold workshops to teach others how to work with polymer clay and other art materials... Since childhood I've dealt with the various forms of art, I have a lot of experience with pottery and painting, but in recent years I'm mostly focused on polymer clay.