GDE SAM NESTALA I ZAŠTO

Izvinjavam se što sam tako naprasno nestala i na tako dugo vreme, ali ubrzo po povratku sa godišnjeg odmora sam se prilično gadno razbolela, pa nisam bila u stanju ni da se približim kompjuteru ili da nešto stvaram sa glinom. Ne brinite, sada sam mnogo bolje i polako se vraćam svojim obavezama. Radujem se što sam ponovo u akciji! 
Inače, nameravala sam da po povratku sa odmora napišem opširniji post o tome gde sam bila i šta sam tamo radila, ali mi to sada (nakon ovolike pauze) baš i nema mnogo smisla. Zato ću pustiti da nekoliko fotkica nastalih tokom mog odmora provedenog u Budimpešti i Beču govore umesto reči. :) 
Budimpešta - prolaz ispod Lančanog mosta
Budimpešta - Lančani most
Budimpešta - Most slobode
Budimpešta - spasonosna voda iz kesice na +40(i nešto)
Budimpešta - penjanje uz brdo ka Kipu slobode
Budimpešta - pogled na grad sa brda na kom se nalazi Kip slobode
Budimpešta - uživanje u vrućem Kurtoš kolaču iz Molnara
Aquincum - rimski ostaci u blizini Budimpešte
Budimpešta - Gradski park u blizini Trga heroja
Budimpešta - Žerbo kocke iz čuvene poslastičarnice Žerbo morale su biti isprobane
Beč - u parku dvorca Šenbrun
Beč - šetnja gradom
Beč - u gradu kobasica vegetarijancima nije lako, ali preživela sam uz malo dovitljivosti
Beč - nakon vožnje panormaskim točkom u Prateru
Beč je nezamisliv bez Mocarta, a ja sam upoznala čak dva :)
Beč - ispred Opere

1 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".