MAKIN’S® SVETLUCAVI PRIVEZAK

S obzirom da je Makin’s® alat nedostupan u mojoj zemlji, dugo sam pretraživala razne inostrane sajtove kako bih pronašla najbolju ponudu da nabavim neke od njih. Na žalost, prilično velika cena poštarine, kao i carina i porez koje bih morala da platim me je sprečio da do sada postanem vlasnik neke od ovih alatki. Posebno su mi bile interesantne Makin’s® teksture, jer imaju neobične geometrijske motive koji mi se mnogo dopadaju.
Većina vas zna da sam nedavno postala član Makin’s Clay® Dizajnerskog tima i da sam zahvaljujući tome dobila neke od njihovih alatki. Ali, ne znate da mojoj sreći nije bilo kraja kada sam dobila neke od tih dugo željenih tekstura. Reči ne mogu da opišu koliko sam se obradovala kada sam u paketu ugledala jedan od mojih omiljenih setova Makin’s® tekstura - set H. Naravno, odmah sam zasela za moj radni sto i koristeći teksturu Abstrakt A iz ovog seta od Makin’s® gline napravila privezak. Glini sam namerno dodala malo metalik sjaja i šljokica jer sam želela da ukazuje na sreću koja me obuzela kada sam dobila ovaj Makin’s® set tekstura, kao i radost koju mi donosi rad sa njim.
Uskoro ću objaviti još radova sa ovim i drugim Makin’s® teksturama, a do tada svratite do Makin's® bloga ili FB stranice i pogledajte šta su sa njima napravile moje koleginice iz Makin’s Clay® Dizajnerskog tima.

0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".