MOJI RADOVI OBJAVLJENI U MAKIN'S® KATALOGU ZA 2016.

* CLICK for english version
Kompanija Makin’s® je nedavno objavila katalog proizvoda za 2016. godinu u okviru kog su predstavljeni i radovi članica prvog Dizajnerskog tima. Među objavljenima su i dve moje kreacije. Jedan od tih radova vam je poznat, jer sam ga već objavljivala na blogu i mojoj FB stranici, ali drugi do sada niste videli. Privatni razlozi su me sprečili da poslednjih meseci budem uobičajeno aktivna na blogu, pa do sada nisam objavila fotke te kreacije, kao i još nekih koje sam napravila sa Makin's® glinom. Zato sada želim da vam pokažem neke od radova sa Makin's® glinom koje do sada nisam objavila. U suštini, radi se o tri tutorijala (na engleskom jeziku), a kako biste bili preusmereni na njih potrebno je samo da kliknete na fotku određenog projekta.
Preuzmite Makin's® katalog za 2016. i saznajte koji su od mojih radova, kao i od ostalih članica tima, tamo objavljeni. Inače, upravo je predstavljen novi Dizajnerski tim. Na žalost, iako sam želela (i za to dobila poziv) iz pomenutih privatnih razloga neću biti član drugog Dizajnerskog tima, ali svakako ćete viđati još mojih radova napravljenih sa Makin's® glinom i alatom.


0 коментара :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FLICKR

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLYMER CLAY PLANET

STUDIO ARTESANIA

STUDIO ARTESANIA
STUDIO ARTESANIA is brand name of mixed media/polymer clay artist and instructor ANDRIJANA KATAVIĆ, aka ANYA ARTESANIA. She's also the creator and curator of Polymer Clay Planet, FIMO ambassador for Serbia, and the member of the first Makin's Clay® Design Team. Her artworks have been published in a book "The Polymer Clay Artist's Guide".